Vásárlási feltételek
A Ondřej Novotný jelen általános szerződési feltételei („Feltételek”). székhelye: Na Kopci 4205/24, 58601,, adószám: 07660138, a brünni megyei bíróságon vezetett cégjegyzékbe bejegyzett, e-mail: info@vunkosmetik.hu telefonszám: +420 702 851 863 ("Mi" vagy "Eladó") szabályozza az Ön, mint vevő és Nekünk, mint eladók kölcsönös jogait és kötelezettségeit, amelyek az E-n keresztül kötött adásvételi szerződéssel ("Szerződés") kapcsolatban vagy annak alapján keletkeznek. vásároljon a www.vunkosmetik.hu weboldalon
Az Ön személyes adatainak kezelésével kapcsolatos minden információ a Személyes Adatkezelési Szabályzatban található, amely itt található: https://www.vunkosmetik.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju/
A jelen Feltételek rendelkezései a Szerződés szerves részét képezik. A Szerződés és az Általános Szerződési Feltételek cseh nyelven készültek. Az Általános Szerződési Feltételek szövegét egyoldalúan módosíthatjuk vagy kiegészíthetjük. Ez a rendelkezés nem érinti a Feltételek korábbi változatának érvényességi ideje alatt keletkezett jogokat és kötelezettségeket.
Mint bizonyára tudja, elsősorban távolról kommunikálunk. Ezért a Szerződésünkhöz is olyan távoli kommunikációs eszközöket alkalmazunk, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy Ön és Ön egyidejű fizikai jelenléte nélkül is megállapodást kössünk, és így a Szerződés megkötése távolról, az E-shop környezetben, a weboldal felületén keresztül történik ( "E-shop webes felülete").
- NÉHÁNY MEGHATÁROZÁS
Az ár azt az összeget jelenti, amelyet az Árukért fizetni fog;
A szállítási ár az Ön által az Áruk kiszállításáért fizetendő pénzösszeg, beleértve a csomagolás költségét is;
Teljes ár az ár és a szállítási díj összege;
Az ÁFA az alkalmazandó jogszabályoknak megfelelő hozzáadottérték-adó;
A számla a hozzáadottérték-adóról szóló törvénynek megfelelően kiállított, a teljes árra vonatkozó adóügyi dokumentum;
Megrendelés az Ön visszavonhatatlan ajánlata arra vonatkozóan, hogy szerződést kössön velünk az Áruk megvásárlására;
Felhasználói fiók: az Ön által megadott adatok alapján létrehozott fiók, amely lehetővé teszi a megadott adatok tárolását, valamint a megrendelt áruk és a megkötött szerződések előzményeinek tárolását;
Ön a webáruházunkban vásárló személy, akit jogilag vásárlónak nevezünk;
Az áru minden olyan dolog, amit Ön a webáruházban megvásárolhat. - Általános rendelkezések és utasítások
Az Áruk megvásárlása kizárólag a webáruház webes felületén keresztül lehetséges.
Az Áruk megvásárlásakor az Ön kötelessége, hogy minden információt helyesen és a valóságnak megfelelően megadjon nekünk. Ezért az Ön által az Áruk megrendelésekor megadott információkat helyesnek és a valóságnak megfelelőnek tekintjük. - A SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE
A velünk kötött szerződés kizárólag cseh nyelven köthető.
A szerződés megkötése távolról, a webáruházon keresztül történik, a távoli kommunikációs eszközök használatának költségeit Ön viseli. Ezek a költségek azonban semmilyen módon nem különböznek az ezen eszközök használatáért (azaz különösen az internet-hozzáférésért) fizetett alapdíjtól, így Önnek nem kell számolnia a Teljes árat meghaladó, általunk felszámított további költségekkel. A Megrendelés elküldésével Ön beleegyezik abba, hogy mi használjuk a távoli kommunikációs eszközöket.
Ahhoz, hogy a Szerződést megköthessük, Önnek létre kell hoznia egy megrendelés-tervezetet a Webáruházban. Ennek a tervezetnek a következő információkat kell tartalmaznia:
A megvásárolni kívánt Árukra vonatkozó információkat (az E-shopban Ön a "Kosárba" gomb segítségével jelöli meg a megvásárolni kívánt Árut);
Az árra, a szállítási díjra, a teljes ár kifizetésének módjára és az áru kívánt szállítási módjára vonatkozó információkat; ezeket az információkat a Rendelési javaslat létrehozásának részeként kell megadni az E-shop felhasználói felületén, és az árra, a szállítási díjra és a teljes árra vonatkozó információk automatikusan megadásra kerülnek az Ön által kiválasztott áruk és a szállítási mód alapján;-
- Az Ön azonosító és elérhetőségi adatai, amelyek lehetővé tették az áruk kiszállítását, különösen a név, vezetéknév, szállítási cím, telefonszám és e-mail cím; A Megbízás tervezetének elkészítése során módosíthatja, ellenőrizheti az adatokat annak megalkotásáig. A „Megrendelés teljesítése” gomb megnyomásával történő ellenőrzés után létrejön a rendelés. A gomb megnyomása előtt azonban meg kell erősítenie, hogy ismeri és elfogadja jelen Feltételeket, ellenkező esetben a Megrendelés létrehozása nem lehetséges. Egy jelölőnégyzetet használunk a megerősítéshez és a hozzájáruláshoz. A „Megrendelés teljesítése” gomb megnyomása után az összes kitöltött adatot közvetlenül hozzánk küldjük. Megrendelését a részünkre történő kézbesítést követően a lehető legrövidebb időn belül visszaigazoljuk a Megrendelésben megadott e-mail címére küldött üzenettel. A visszaigazolás tartalmazza a Megrendelés és a jelen Feltételek összefoglalóját. A Megrendelés részünkről történő visszaigazolásával létrejön a Szerződés köztünk és Ön között. A Megrendelés napján hatályos szövegezési feltételek a Szerződés szerves részét képezik.
-
Előfordulhatnak olyan esetek is, amikor nem tudjuk visszaigazolni a megrendelését. Ezek különösen olyan helyzetek, amikor az Áruk nem állnak rendelkezésre, vagy amikor Ön az általunk megengedettnél nagyobb számú Árut rendel. Az E-shopon belül azonban mindig előzetesen tájékoztatjuk Önt az áruk maximális számáról, így ez nem érheti meglepetést. Abban az esetben, ha valamilyen okból nem tudjuk visszaigazolni a Megrendelést, felvesszük Önnel a kapcsolatot, és ajánlatot küldünk a Szerződés megkötésére a Megrendeléshez képest módosított formában. Ebben az esetben a szerződés akkor jön létre, amikor Ön megerősíti ajánlatunkat.Abban az esetben, ha az E-shopban vagy a Megrendelés tervezetében nyilvánvalóan hibás Ár van feltüntetve, nem vagyunk kötelesek az Árut ezen az áron szállítani Önnek, még akkor sem, ha megkapta a Megrendelés visszaigazolását, és ezzel megkötötte a Szerződést. Ilyen helyzetben azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot, és ajánlatot küldünk a Megrendeléshez képest módosított formában új Szerződés megkötésére. Ebben az esetben az új Szerződés akkor jön létre, amikor Ön megerősíti ajánlatunkat. Amennyiben ajánlatunkat annak elküldésétől számított 3 napon belül sem erősíti meg, jogosultak vagyunk elállni a megkötött Szerződéstől. Nyilvánvaló hibának minősül az Árban például az a helyzet, amikor az Ár nem felel meg a többi eladónál szokásos árnak, vagy hiányzik vagy megmarad egy szám. A Szerződés létrejötte esetén Ön köteles a teljes árat megfizetni.
- Ha felhasználói fiókot állított be, azon keresztül rendelhet. Ön azonban ilyen esetben is köteles ellenőrizni az előre kitöltött adatok helyességét, valóságtartalmát és teljességét. A Megrendelés elkészítésének módja azonban megegyezik a Felhasználói fiókkal nem rendelkező vásárlóéval, előnye azonban, hogy nem kell ismételten kitöltenie azonosító adatait.
-
- Felhasználói fiók
- Felhasználói fiókjához a webáruházban történt regisztrációja alapján férhet hozzá.
Felhasználói fiókjának regisztrálásakor az Ön felelőssége, hogy helyes és valós adatokat adjon meg, és változás esetén frissítse azokat.
A felhasználói fiókhoz való hozzáférés felhasználónévvel és jelszóval biztosított. Az Ön felelőssége, hogy ezt a hozzáférést bizalmasan kezelje, és ezeket az információkat ne adja át senkinek. Abban az esetben, ha visszaélnek velük, ezért nem vállalunk felelősséget.
A felhasználói fiók személyes, ezért Ön nem jogosult arra, hogy harmadik személyeknek engedélyezze annak használatát.
Felhasználói fiókját törölhetjük, különösen akkor, ha azt több mint 6 hónapig nem használta, vagy ha megszegi a Szerződésben foglalt kötelezettségeit.
Előfordulhat, hogy a felhasználói fiók nem áll folyamatosan rendelkezésre, különösen a hardver és a szoftver szükséges karbantartása miatt.
- Felhasználói fiókjához a webáruházban történt regisztrációja alapján férhet hozzá.
-
ÁRAK ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK, TULAJDONFOGLALÁS
A teljes ár tartalmazza az ÁFA-t, beleértve a törvény által előírt díjakat is.
A teljes ár kifizetése a Szerződés megkötése után és az Áruk leszállítása előtt válik szükségessé. A teljes ár kifizetése a következő módokon történhet.
Banki átutalással. A fizetés teljesítéséhez szükséges információkat a Megrendelés visszaigazolásának részeként küldjük meg Önnek. Banki átutalással történő fizetés esetén a Teljes ár 14 napon belül fizetendő.
Online kártyával. Ebben az esetben a fizetés a SHOPTET PAY fizetési átjárón keresztül történik, és a fizetésre az adott fizetési átjáró feltételei vonatkoznak, amelyek a következő címen érhetők el:
-
- Online kártyás fizetés esetén a teljes árat 2 napon belül kell megfizetni.
Utánvétel. Ebben az esetben a fizetés az Áruk leszállításakor, az Áruk leszállítása ellenében történik. Utánvéttel történő fizetés esetén a Teljes ár az Áruk átvételekor fizetendő.
Személyes átvételkor készpénzben. Az Árukért készpénzzel lehet fizetni a telephelyünkön történő átvétel esetén. Személyes átvételkor történő készpénzfizetés esetén a Teljes ár az Áruk átvételekor fizetendő.
A számlát elektronikus úton állítjuk ki a teljes ár kifizetését követően, és elküldjük az Ön e-mail címére. A számla fizikailag is csatolva lesz az Árukhoz, és elérhető lesz a felhasználói fiókban.
Az Áruk tulajdonjoga csak akkor száll át Önre, ha kifizette a Teljes árat és birtokba vette az Árut. Banki átutalással történő fizetés esetén a Teljes Ár a számlánkon történő jóváírással kerül kiegyenlítésre, egyébként a fizetéskor kerül kiegyenlítésre.
- Online kártyás fizetés esetén a teljes árat 2 napon belül kell megfizetni.
-
- ÁRUK SZÁLLÍTÁSA, A DOLGOK KÁROSODÁSÁNAK KOCKÁZATÁNAK ÁTRUHÁZÁSAAz árut az Ön által választott módon szállítjuk ki Önnek, és a következő lehetőségek közül választhat:
Személyes átvétel az elérhetőségek között felsorolt telephelyünkön;
Személyes átvétel a vállalat üzleteiben; GLS, Packeta
Szállítási vállalatokon keresztül történő kézbesítés GLS, Packeta
Az árukat csak a Cseh Köztársaságon belül lehet kiszállítani.
Az Áruk szállítási ideje mindig az áruk elérhetőségétől, valamint a választott szállítási és fizetési módtól függ. Az Áruk becsült szállítási idejét a megrendelés visszaigazolásában közöljük Önnel. A webáruházban feltüntetett idő csak tájékoztató jellegű, és eltérhet a tényleges szállítási időtől. Személyes átvétel esetén a telephelyünkön történő átvételről minden esetben e-mailben tájékoztatjuk Önt az Áruk átvételének lehetőségéről.
-
Az Áru fuvarozótól történő átvétele után kötelessége ellenőrizni az Áru csomagolásának sértetlenségét, és hiba esetén haladéktalanul értesíteni erről a fuvarozót és Bennünket. Abban az esetben, ha a csomagoláson olyan hiba található, amely jogosulatlan kezelésre és a küldeménybe való belépésre utal, nem kötelessége átvenni az Árut a fuvarozótól. Abban az esetben, ha Ön megszegi az Áru átvételére vonatkozó kötelezettségét, az Általános Szerződési Feltételek 4. pontja szerinti esetek kivételével, ez nem jelenti az Áruk Önnek való szállítására vonatkozó kötelezettségünk megszegését. Ugyanakkor az a tény, hogy Ön nem veszi át az Árut, nem jelenti a köztünk és Ön között létrejött szerződéstől való elállást. Ilyen esetben azonban jogunkban áll elállni a Szerződéstől, ha Ön lényegesen megszegi a Szerződést. Ha e jogunk gyakorlását választjuk, az elállás azon a napon lép hatályba, amikor az elállást kézbesítjük Önnek. A Szerződéstől való elállás nem érinti a fuvarozás árának megtérítéséhez való jogot, illetve a kár megtérítéséhez való jogot, ha az felmerült. Ha az Ön részéről felmerülő okokból az Árut ismételten vagy a Szerződésben megállapodotttól eltérő módon kézbesítik, az Ön kötelessége, hogy megtérítse az ismételt szállítással kapcsolatos költségeket. Ezen költségek kifizetéséhez szükséges fizetési adatokat a Szerződésben megadott e-mail címére küldjük meg, és az e-mail kézbesítésétől számított 14 napon belül esedékesek. Az Áru veszélyes sérülése az átvétel pillanatában száll át Önre. Abban az esetben, ha Ön nem veszi át az Árut, az Általános Szerződési Feltételek 4. pontja szerinti esetek kivételével, az Áru sérülésének kockázata abban a pillanatban száll át Önre, amikor lehetősége nyílt átvenni, de az Ön részéről az átvétel nem történt meg. Az Áru sérülésének kockázatának áthárítása azt jelenti, hogy ettől a pillanattól kezdve Ön viseli az Áruk elvesztésével, megsemmisülésével, sérülésével vagy bármilyen minőségromlásával kapcsolatos valamennyi következményt. Abban az esetben, ha az Áru nem volt raktáron az E-shopban, és a hozzávetőleges elérhetőség időpontja volt feltüntetve, minden esetben tájékoztatjuk Önt: az Áru gyártásának rendkívüli megszakítása, melynek során mindig tájékoztatjuk Önt a rendelkezésre állás új várható időpontjáról vagy arról, hogy az Árut nem tudjuk kiszállítani; Szállítónk áruk szállításának késése, miközben mindig tájékoztatjuk Önt az új várható szállítási időről. Abban az esetben, ha az Árut a Megrendelés visszaigazolásában meghatározott szállítási határidő lejártától számított 30 napon belül sem tudjuk Önnek bármilyen okból kiszállítani, Ön és Ön jogosult a Szerződéstől elállni.
-
- HIBÁS TELJESÍTÉSBŐL SZÁRMAZÓ JOG
- Garantáljuk, hogy az Áruk károsodásának veszélye a Feltételek 7. cikke szerinti átmenet időpontjában az Áruk hibátlanok, különösen, hogy:
rendelkezik az Önnel megállapodott tulajdonságokkal, és ha nem állapodtunk meg kifejezetten, akkor azokkal a tulajdonságokkal, amelyeket az Áruk leírásában megjelöltünk, vagy amelyek az Áruk jellegéből adódóan elvárhatók;
alkalmas az általunk megadott célokra vagy az ilyen típusú áruk esetében szokásos célokra;
megfelel az elfogadott minta minőségének vagy kivitelezésének, amennyiben a minőséget vagy kivitelezést a minta alapján határozták meg;
megfelelő mennyiségű és súlyú;
megfelel a jogszabályokban előírt követelményeknek;
nem terhelik harmadik fél jogai.A hibás teljesítésből eredő jogokra és kötelezettségekre a vonatkozó általános érvényű jogszabályok (különösen a Polgári Törvénykönyv 1914-1925., 2099-2117. és 2161-2174. szakaszának rendelkezései, valamint a fogyasztóvédelemről szóló, módosított 634/1992. sz. törvény) vonatkoznak.
Abban az esetben, ha az Áru hibás, azaz különösen, ha az 1. cikk szerinti feltételek valamelyike nem teljesül, Ön a hibáról értesíthet bennünket, és a hibás teljesítéssel kapcsolatos jogait gyakorolhatja (azaz reklamálhatja az Árut) az azonosító adatainkban megadott címünkre küldött e-mailben vagy levélben. Használhatja az általunk biztosított online reklamációs űrlapot is, amely a panaszbejelentés menüpontban található. A hibás teljesítéshez való jog gyakorlása során Önnek kell megválasztania, hogyan kívánja a hibát orvosolni, és ezt a választását - a 7.4. cikkel összhangban lévő esetek kivételével - a későbbiekben nem változtathatja meg a beleegyezésünk nélkül. A reklamációt az Ön által gyakorolt hibás teljesítési jognak megfelelően rendezzük. Abban az esetben, ha Ön nem választja a hiba elhárítását, a 7.5. pontban meghatározott jogok akkor is megilletik Önt, ha a hibás teljesítés a Szerződés lényeges megszegését jelentette.
Ha a hibás teljesítés a Szerződés lényeges megszegését jelenti, Önt a következő jogok illetik meg:
a hiba kijavítása új, hibátlan Áruk szállítása vagy az Áruk hiányzó részének szállítása útján;
a hiba orvoslása az Áruk kijavításával;
ésszerű árengedményt kap az árból;
a szerződéstől való elállás.
- Garantáljuk, hogy az Áruk károsodásának veszélye a Feltételek 7. cikke szerinti átmenet időpontjában az Áruk hibátlanok, különösen, hogy:
Ha Ön úgy dönt, hogy a hibát az a) vagy b) pont szerint orvosolja, és mi nem orvosoljuk a hibát az általunk meghatározott ésszerű határidőn belül, vagy ha közöljük Önnel, hogy egyáltalán nem orvosoljuk a hibát ilyen módon, Önnek a c) és d) pont szerinti jogai vannak, még akkor is, ha Ön eredetileg nem kérte ezeket a reklamáció részeként. Ugyanakkor, ha Ön úgy dönt, hogy a hibát az Áruk kijavításával orvosolja, és úgy találjuk, hogy a hiba nem javítható, erről értesítjük Önt, és Ön választhat más módszert a hiba kijavítására.
- Ha a hibás teljesítés nem minősül a Szerződés lényeges megszegésének, Önt a következő jogok illetik meg:
a hiba kijavítása új, hibátlan Áruk szállítása vagy az Áruk hiányzó részének szállítása révén;
a hiba orvoslása az Áruk kijavításával;
ésszerű árengedmény az árból.
Ha azonban a hibát nem távolítjuk el időben, vagy megtagadjuk a hiba elhárítását, Önnek jogában áll elállni a szerződéstől. Akkor is elállhat, ha az Árut nem tudja rendeltetésszerűen használni az Áru javítását követően ismétlődő hibák miatt, vagy az Áru nagyszámú hibája esetén.Lényeges vagy lényegtelen szerződésszegés esetén Ön nem állhat el a szerződéstől, illetve nem követelheti új termék szállítását, kivéve, ha az árukat abban az állapotban tudja visszaküldeni, ahogyan azokat átvette. Ez nem vonatkozik a következő esetekre:
ha az Áruk állapota megváltozott a hiba feltárására irányuló vizsgálat eredményeként;
ha az árukat a hiba felfedezése előtt használták;
ha az Áruk változatlan állapotban történő visszaküldésének lehetetlensége nem az Ön cselekedete vagy mulasztása miatt következett be,
ha az Árut Ön a hiba felfedezése előtt szokásos használat során eladta, elfogyasztotta vagy megváltoztatta; ha azonban ez csak részben történt meg, az Ön felelőssége, hogy az Árut visszaszolgáltassa az Áruknak azt a részét, amely visszaszolgáltatható, ebben az esetben az Áraknak azt a részét nem térítjük vissza, amely az Áru egy részének használatából származó előnyének felel meg.
A reklamáció beérkezésétől számított 3 napon belül e-mailben visszaigazoljuk Önnek, hogy megkaptuk a reklamációt, hogy mikor érkezett meg hozzánk, és hogy várhatóan mennyi időbe telik a reklamáció rendezése. A reklamációt indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a kézhezvételtől számított 30 napon belül kezeljük. A határidő a kettőnk közös megegyezésével meghosszabbítható. Ha a határidő hiába telik le, Ön elállhat a Szerződéstől.
- A panasz rendezéséről e-mailben tájékoztatjuk Önt. Ha a panasz jogos, Ön jogosult lesz az ésszerűen felmerült költségek visszatérítésére. Ön köteles ezeket a költségeket igazolni, pl. nyugtával vagy szállítólevéllel. Abban az esetben, ha a hibát új Áruk szállításával orvosolták, az Ön felelőssége, hogy az eredeti Árut visszaküldje nekünk, de a visszaküldés költségeit mi viseljük.
Abban az esetben, ha Ön vállalkozás, az Ön kötelessége a hibát indokolatlan késedelem nélkül bejelenteni és reklamálni, miután Ön azt felfedezte, de legkésőbb az Áruk átvételét követő három napon belül.
Ha Ön fogyasztó, akkor a hibás teljesítésből eredő jogait a fogyasztási cikkekben előforduló hiba esetén az áru átvételétől számított 24 hónapon belül gyakorolhatja.
A hibás teljesítési jogra vonatkozó rendelkezések nem alkalmazandók az alábbi esetekben:
Alacsonyabb áron értékesített áruk, olyan hiba esetén, amelyre alacsonyabb árat állapítottak meg;
az Áruk szokásos használatból eredő kopása és elhasználódása;
használt Áruk esetében az Áruk átvételekor fennálló használatnak vagy kopásnak megfelelő hiba miatt;
ha az Áruk jellege ezt megköveteli.
- a szerződéstől való elállásA szerződéstől való elállás, azaz a köztünk és Ön között létrejött szerződéses kapcsolat megszűnése annak kezdetétől fogva a jelen cikkben vagy az Általános Szerződési Feltételek más rendelkezéseiben meghatározott okokból és módon történhet, amelyekben az elállás lehetősége kifejezetten szerepel.
Abban az esetben, ha Ön fogyasztó, azaz olyan személy, aki az Árut nem üzleti tevékenysége keretében vásárolja meg, a Polgári Törvénykönyv 1829. §-ában foglalt rendelkezéseknek megfelelően az áru átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül jogosult elállni a szerződéstől. Amennyiben olyan Szerződést kötöttünk, amelynek tárgya többféle Áru vagy az Áru több részének leszállítása, ez a határidő az Áru utolsó részének leszállítása napján kezdődik, amennyiben pedig olyan Szerződést kötöttünk, amelynek alapján az Árut rendszeresen és ismételten szállítjuk Önnek, ez a határidő az első szállítás leszállításának napján kezdődik. Ön a Szerződéstől bármely bizonyítható módon elállhat (különösen az azonosító adatainkban megadott címünkre küldött e-mail vagy levél útján). Az elálláshoz használhatja az általunk biztosított online visszaküldési űrlapot is, amelyet a Visszáru vagy csere menüpontban talál.
Ön azonban még fogyasztóként sem állhat el a Szerződéstől, ha a Szerződés tárgya:
-
- Olyan áruk, amelyek ára az akaratunktól független pénzügyi piaci ingadozásoktól függ, és az elállási időszak alatt is előfordulhat;
olyan alkoholos italok szállítása, amelyek szállítására harminc nap elteltével kerülhet sor, és amelyek ára a pénzügyi piac tőlünk független ingadozásaitól függ;
Az Ön kívánságai szerint vagy az Ön személyére szabott áruk;
romlandó áruk; és olyan áruk, amelyeket a szállítást követően visszafordíthatatlanul összekevertek mással;
olyan lezárt csomagolású áruk, amelyeket kivettek a csomagolásukból, és higiéniai okokból nem küldhetők vissza;
hang- vagy képfelvétel vagy számítógépes program szállítása, ha az eredeti csomagolás sérült;
újságok, folyóiratok vagy magazinok szállítása;
digitális tartalom szállítása, kivéve, ha azt kézzelfogható adathordozón szállították, és azt az Ön előzetes kifejezett beleegyezésével az elállási határidő lejárta előtt szállítottuk, és közöltük Önnel, hogy nincs joga elállni a szerződéstől.Az Általános Szerződési Feltételek 2. cikke szerinti elállási határidőt betartottnak kell tekinteni, ha Ön az elállási határidőn belül értesítést küld nekünk arról, hogy eláll a szerződéstől.
A Szerződéstől való elállás esetén az árat az elállás tényleges időpontjától számított 14 napon belül visszatérítjük Önnek arra a számlára, amelyről azt jóváírták, vagy az elálló által kiválasztott számlára. Az összeg azonban csak akkor kerül visszatérítésre, ha Ön az árut visszaküldte nekünk, vagy igazolta, hogy azt visszaküldte nekünk. Kérjük, hogy az Árukat tisztán, lehetőség szerint az eredeti csomagolással együtt küldje vissza nekünk.
A Szerződésnek a Feltételek 2. pontja szerinti felmondása esetén Ön köteles az árukat a felmondástól számított 14 napon belül visszaküldeni nekünk, és viseli az áruk hozzánk történő visszaküldésének költségeit. Ön viszont jogosult a Szállítási Díj visszatérítésére, de csak az általunk az Áruk szállítására felajánlott legolcsóbb szállítási módnak megfelelő összegben. A Szerződés általunk történő megszegése miatti elállás esetén szintén mi fizetjük az Áruk hozzánk történő visszaküldésének költségeit, de szintén csak az Áruk kiszállítására általunk felajánlott legolcsóbb szállítási módnak megfelelő Szállítási Díj összegének erejéig.
Ön felelős velünk szemben a kártérítésért abban az esetben, ha az Áruk az Ön által a természetük és jellemzőik miatt szükségesől eltérő módon történő kezelésük következtében sérülnek meg.Ebben az esetben az Áruk visszaküldése után az okozott kárt kiszámlázzuk Önnek, és az esedékes összeg 14 napon belül esedékes. Ha még nem térítettük vissza Önnek az Árat, jogosultak vagyunk a költségigényt beszámítani az Ön Ár-visszatérítési igényébe.
Jogunk van bármikor elállni a Szerződéstől, mielőtt az Árut leszállítanánk Önnek, ha objektív okok miatt az Árut nem lehet leszállítani (különösen harmadik fél részéről felmerülő okok vagy az Áru természetén alapuló okok), még a Feltételek 9. pontjában meghatározott határidő lejárta előtt is. Akkor is elállhatunk a szerződéstől, ha nyilvánvalóvá válik, hogy Ön szándékosan helytelen adatokat adott meg a megrendelésben. Abban az esetben, ha Ön az árukat vállalkozása keretében, azaz vállalkozóként vásárolja meg, jogosultak vagyunk bármikor, akár indoklás nélkül is elállni a szerződéstől.
- Olyan áruk, amelyek ára az akaratunktól független pénzügyi piaci ingadozásoktól függ, és az elállási időszak alatt is előfordulhat;
-
- A fogyasztókkal fennálló viták rendezése
-
A Polgári Törvénykönyv 1826. szakasza (1) bekezdésének e) pontja értelmében a vevőkkel szemben nem vagyunk kötve semmilyen magatartási kódexhez.
A fogyasztói panaszokat a info@digitalboss.hu elektronikus címen keresztül kezeljük.A panasz kezeléséről a vevő elektronikus címére küldünk tájékoztatást.
A Szerződésből eredő fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésére a Cseh Kereskedelmi Ellenőrzési Hatóság illetékes, székhelye: Štěpánská 567/15, 120 00 Prague 2, azonosítószám: 000 20 869, internetes cím: http://www.coi.cz. A szerződésből eredő fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésére a Cseh Kereskedelmi Ellenőrzési Hatóság illetékes. Az eladó és a fogyasztónak minősülő vevő közötti, elektronikus úton kötött adásvételi szerződésből eredő viták rendezésére a http://ec.europa.eu/consumers/odr címen található online vitarendezési platform használható.
A Cseh Köztársaság Európai Fogyasztói Központja, székhelye: Štěpánská 567/15, 120 00 Prague 2, internetes címe: http://www.evropskyspotrebitel.cz, a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló rendelet) szerinti kapcsolattartó pont.
-
- Záró rendelkezések
- Ha az Önnel fennálló jogviszonyunk nemzetközi elemet tartalmaz (például a Cseh Köztársaságon kívülre szállítunk árukat), a jogviszonyra mindig a Cseh Köztársaság joga az irányadó. Ha azonban Ön fogyasztó, a törvény szerinti jogait ez a megállapodás nem érinti.
Az Önnel folytatott minden írásbeli levelezést elektronikus levélben kézbesítjük. E-mail címünk az azonosító adataink mellett található. A levelezést a Szerződésben, az Ön felhasználói fiókjában megadott vagy az Ön által velünk felvett e-mail címre fogjuk kézbesíteni.
A Megállapodás kizárólag a közöttünk létrejött írásbeli megállapodással módosítható. Mi azonban módosíthatjuk a jelen Feltételeket, de az ilyen módosítás nem érinti a már megkötött Szerződéseket, hanem csak a módosítás hatálybalépése után megkötött Szerződéseket. A módosításról a módosítás hatálybalépése előtt legalább 14 nappal tájékoztatást küldünk Önnek az Ön e-mail címére.
Vis maior vagy előre nem látható események (természeti katasztrófa, világjárvány, üzemzavar, alvállalkozói mulasztás stb.) esetén nem vállalunk felelősséget a vis maior események következtében vagy azokkal összefüggésben okozott károkért, és ha a vis maior állapot 10 napnál tovább tart, akkor mind nekünk, mind Önnek jogában áll elállni a Szerződéstől.
Az Általános Szerződési Feltételekhez csatoltuk a kárigénylőlap és az elállási nyilatkozat mintáját.
- A Megállapodás, beleértve a Feltételeket is, elektronikusan archiválva van nálunk, de Ön számára nem hozzáférhető. Ön azonban mindig megkapja ezeket a Feltételeket és a Megrendelés visszaigazolását a Megrendelés összefoglalójával együtt e-mailben, így Ön mindig hozzáférhet a Szerződéshez a mi közreműködésünk nélkül. Javasoljuk, hogy mindig mentse el a Megrendelés visszaigazolását és a Feltételeket.
A jelen Feltételek 2022.6.30-án lépnek hatályba.
- A Megállapodás, beleértve a Feltételeket is, elektronikusan archiválva van nálunk, de Ön számára nem hozzáférhető. Ön azonban mindig megkapja ezeket a Feltételeket és a Megrendelés visszaigazolását a Megrendelés összefoglalójával együtt e-mailben, így Ön mindig hozzáférhet a Szerződéshez a mi közreműködésünk nélkül. Javasoljuk, hogy mindig mentse el a Megrendelés visszaigazolását és a Feltételeket.